FAQ

Nowa altualizacja VALVE!!!

Wyskakuje komunikat "Nie możemy wysłać wybranego przedmiotu w tej chwili. Proszę spróbować później. Sprawdź rozwiązanie

Ze względu na nową aktualkizację nasze skiny są wstrzymane na 7 dni, dlatego wiele z nich nie jest dostępnych w tej chwili dla was do wypłaty, niestety musimy uzbroić się w cierpliwość, z każdym dniem skinów będzie coraz więcej. Skiny nie zostają sprzedane automatycznie, więc nie musicie się o to martwić. Na pewno minie trochę czasu zanim wróci płynność w dostępie do skinów, bo musimy je kupować na 7 dni do przodu, mamy już spore zapasy tylko musimy czekać, aż blokada 7 dniowa minie. Dziękujemy za wyrozumiałość, pozdrawiamy

================================================================================================================

1. Co to jest Trade URL?

Jest to Twój link wymiany potrzebny nam do dostarczenia Tobie skinów. Możesz go znaleźć na swoim koncie STEAM Ekwipunek > Oferty wymiany > Kto może mi przesyłać oferty wymiany? > Strony osób trzecich lub klikając https://steamcommunity.com/id/id/tradeoffers/privacy#trade_offer_access_url

 

2. Po kliknięciu "Wypłać" wyskakuje błąd i nie otrzymuję oferty wymiany.

Sprawdź najpierw czy nie masz czasowej blokady rynku, wejdź pod ten link  http://steamcommunity.com/market/ 

Jeśli nie ma komunikatu o czasowej blokadzie, to sprawdź w opcjach profilu czy masz ekwipunek ustawiony na publiczny.

Jeśli nie masz blokady czasowej i ekwipunek jest ustawiony na publiczny, a komunikat nadal wyskakuje to być może jest to spowodowane problemami technicznymi na Steamie, na naszej stronie albo akurat wyczerpał się zapas danego skina. W takim przypadku należy spróbować kolejny raz za 15-30 min. Ekwipunek na botach jest aktualizowany zwykle w godzinach porannych każdego dnia. Jeśli po kilku próbach nadal nie będziesz mógł wypłacić przedmiotu to skontaktuj się z nami przez chat lub napisz na maila [email protected] a rozwiążemy ten problem. 

3. Płatność skinami. Nie działa!?

Sprawdź najpierw czy nie masz czasowej blokady rynku, wejdź pod ten link  http://steamcommunity.com/market/ 

Jeśli nie ma komunikatu o czasowej blokadzie, to sprawdź w opcjach profilu czy masz ekwipunek ustawiony na publiczny.

 

4. Jak doładować G2A coinsy do G2A WALLET (m.in za pomocą Paypal, Bitcoins, PaySafeCard)?

Jeśli w bramce płatności G2A PAY nie możesz znaleźć swoich ulubionych metod płatności to znajdziesz je na pewno przy zakupie G2A coins.

U nas na stronie możesz płacić za pomocą G2A WALLET, filmik poniżej pokazuje jak użyć różnych metod płatności (m.in Paypal, Bitcoins, PaySafeCard), aby mieć środki na G2A Wallet

Oczekujące oferty

Loading...

Oczekiwanie na złożenie oferty przez bota

Zaakceptuj ofertę wymiany. Kod zabezpieczający: %code%

Błąd: %error%

Proszę nie akceptować oferty po upływie czasu!